Facebook F8 konferencija
Facebook F8 konferencija
Facebook.com nuotrauka

Būtent šiuo metu vyksta garsioji „Facebook F8″ konferencija, kurioje kaip įprasta yra atskleidžiama daug mūsų laukiančių naujovių. Šiais metais prožektorių šviesos krypo į „Oculus Go“ akinius, tačiau dėmesio sulaukė ir Papildytos Realybės (AR) technologija, apie kurią galite plačiau paskaityti pas mus.

Skelbiama, jog ši technologija bus pamažu integruota į visiems mums puikiai pažįstamas programėles – „Messenger“ bei „Instagram“, taip dar labiau praplečiant jų galimybes.

 

Norima nepasiduoti „Snapchat“

BETA versijoje jau testuojamas „brandų“ pasirinkimo filtras garsiojoje „Messenger“ susirašinėjimo platformoje. Programėlėje paspaudę specialų AR mygtuką išvysite daugybę garsių kompanijų – „Nike“, KIA, „Sephora“, ASUS ir t.t. Kiekvienas jų turės skirtingas funkcijas. Tarkime su „Sephora“ galėsite pasimatuoti skirtingą makiažą, o su KIA pažiūrėti, kaip jūsų kieme atrodytų naujas šios markės automobilis.

Facebook papildytos realybės integravimas
Facebook.com nuotrauka

Panašiai pasikeis ir „Instagram“ platforma, leisianti gamintojams siūlyti paslaugas AR pagalba. Kūrėjai galės konstruoti jau įprastus veido filtrus ir sudėtingesnius – mus supančio pasaulio. Atnaujinimais jau susidomėjo tokios organizacijos kaip NBA ar „BuzzFeed“. Manoma, jog taip siekiama atitraukti prožektorių šviesą nuo AR technologiją puikiai įvaldžiusių „Snapchat“ savininkų.

Kaip ir buvo galima tikėtis, „Facebook“ nepasakė kūrėjams tiesiog kurti naudojant savo resursus. Interneto gigantai pateikia AR programėlių kūrimo studiją, kurios pagalba įmonės ir galės konstruoti „Messenger“ bei „Instagram“ programėles.

Visi šie žingsniai dar kartą parodo, jog „Facebook“ vis giliau neria tiek į virtualios, tiek į papildytos realybės vandenis.

 

Komentuok su Facebook

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *