Krūmapjovė virtualioje realybėje

Įrankio išbandymas virtualioje realybėje

Turbūt visi mūsų skaitytojai sutiks – jeigu produktas pristatomas virtualioje ar papildytoje realybėje, jis sulaukia gerokai daugiau dėmesio. Ir ne tik iš vaikų. Todėl nieko nuostabaus, jog specialią VR pramogą sukūrė viena didžiausių JAV technikos pardavėjų Lowe.

Specialus firmos technologijų padalinys sukūrė HTC Vive akiniams tinkamą pramogą, kurios pagalba galima išbandyti krūmapjovę nerizikuojant kažką sužeisti ir nekišant nosies iš patalpų. Viskas vyksta virtualioje realybėje – galimas pirkėjas apginkluojamas specialiu prietaisu, pirštinėmis su Vive Tracker sekikliais bei virtualiais akiniais ir VR pasaulyje bando, kaip veikia krūmapjovė.

Žmonių, išbandžiusių tokią pramogą teigimu, jausmas yra praktiškai toks pat, kaip naudojant realų įrenginį. Ir nieko nuostabaus, kadangi jie ir yra apginkluojami tikra krūmapjove, o magiją atlieka Vive Tracker bei specialios pirštinės.

Lowe nėra altruistai – tai pelno siekianti organizacija, kuri įsitikinusi, jog žmonės, išbandę įrankius virtualiame pasaulyje, dažniau juos iš tiesų nuperka, nes daugiau mažiau žino ko tikėtis.

„Maždaug 70 milijardų vertės namų apyvokos prekių projektų sustojo vien todėl, kad pirkėjai tiesiog negalėjo normaliai įsivaizduoti, kaip tuos įrankius naudoti“, – iškalbingą faktą pasakė Lowe inovacijų centro vadybininkė Olivia Myers.

Beje, Lowe virtualią ir papildytą realybę į savo procesus po mažu įtraukia jau nuo 2014 metų. Tarkime darbuotojų mokymai dažniausiai vykdomi būtent VR pasaulyje, kas sutaupo daugybę laiko bei kaštų.

Komentuok su Facebook

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *