MIX virtualūs akiniai

MIX virtualūs akiniai

Dar nuo 2014 metų „Kickstarter“ kompanijos žinoma „AntVR“ įmonė po pirmojo nesėkmingo bandymo nepasidavė ir žada pasauliui pristatyti vienus geriausių rinkoje papildytos realybės akinius, paprastu ir aiškiu pavadinimu – „Mix“.

Tam, jog galėtų sėkmingai konkuruoti rinkoje, kinai sugalvojo genialią mintį – vėl dalyvauti „Kickstarter“ ir bandyti pritraukti investicijų. Tačiau palikus nuošalyje ironiją, „AntVR“ siūlo labai intriguojantį produktą. Tai papildytos realybės akiniai, kurie turės galimybę prisijungti ir prie „Steam“. Taigi bus galima žaisti ir daugelį virtualios realybės žaidimų. Ir visa tai vos už 500 dolerių.

Naujoji pinigų rinkimo kompanija ketina startuoti gegužės mėnesį ir kinai žada mesti rimtą iššūkį „Holo Lens“. Už 500 dolerių kompanija pasiūlys akinius su 96 laipsnių apžvalgos kampu, du 1200×1200 ekranus, 90gHz kadrų dažnį bei „6DoF“ technologiją. Tenka pripažinti, jog tai skamba kaip neprastas sandėris.

Kinai tikina, jog sėkmingai pasibaigus kompanijai, akiniai būtų pradėti siuntinėti dar šių metų pabaigoje. Tam, jog labiau mus suintriguotų, kompanija jau paleido ir vaizdo klipą, kuriame išbandomas jų technikos stebuklas.

 

Pirmoji nesėkmė

Truputį grįžkime prie pirmojo komandos „Kickstarterio“. 2014 metų gegužę buvo pritraukta tikrai nemaža – 260 000 dolerių investicija virtualiems akiniams, tad viskas atrodė miela ir gražu. Vis tik kinams trūko gamintojų patirties, o ir akiniai neveikė taip gerai, kaip pirkėjai tikėjosi. Trumpiau kalbant, kompanija patyrė fiasko. Dabar, norėdami pataisyti savo reputaciją, jie taikys 20 procentų nuolaidą seniesiems pirkėjams. Taigi jei pirkote pirmąjį gaminį, šį gausite pigiau. Ar rizikuosite?

Vėliau buvo išleista ir antroji kinų virtualių akinių versija, tačiau sėkmės nebuvo sulaukta ir tuomet. Vakariečiai jų produktų tiesiog nepirko – praktiškai visi pardavimai buvo vietiniams kinams, per „Aliexpress.com“.

Nepaisant visko, ši kompanija moka suintriguoti. Nauji akiniai bus tikrai labai maži, bet galingi. Palaikys virtualios realybės žaidimus, kas iš dalies bus ir keista – ar kam teko žaisti VR žaidimus papildytoje realybėje? Kaip bebūtų, populiarumui reikia ne tik gero produkto, tačiau ir puikios marketingo kompanijos. Žiūrėsime, ar „AntVR“ antras kartas nemeluos.

 

Komentuok su Facebook

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *