Virtualios realybės kūrėjai

Virtualios realybės kūrėjai

Kasmetinėje virtualios realybės turinio kūrėjų parodoje (XRDC) buvo atskleista įdomioji statistika – kurį gamintoją žaidimų ir programėlių kūrėjai praėjusiais metais mėgo labiausiai, o į kuriuos didžiausias dėmesys bus kreipiamas ateinančiais. Konferencija apima tiek virtualios, tiek papildytos realybės technologijas.

Nieko pernelyg nenustebino, jog kūrėjai daugiausiai dirba HTC Vive įrangai – taip yra nuo pat šių virtualių akinių starto. Net 45 procentai kūrėjų naudojo būtent šią platformą. Labai nedaug atsiliko Oculus Rift – šį gaminį rinkosi 41 procentas įmonių.

Tuo tarpu praėjusiais metais trečią vietą užėmusi Gear VR platforma šį kartą surinko vos 19 procentų. Daug geriau sekėsi Android telefonams ir plančetėms skirta ARCore platforma, kurią naudojo 30 procentų respondentų.

Šiek tiek keista tai, jog PSVR rinkosi taip pat mažai kūrėjų – 15 procentų, nors žiūrint iš šalies atrodo, jog būtent Playstation turėtojai sulaukia daugiausiai virtualios realybės turinio.

Įdomu ir tai, jog kitais metais kūrėjai labiausiai nori naudoti Oculus Rift  – 41 procentas respondentų, tuo tarpu Vive naudotojų turėtų sumažėti iki 39 procentų. Bene pirmą kartą gali pasikeisti jėgų pusiausvyra.

Virtualios realybės kūrimas

Kūrėjai vis dar daugiausiai dėmesio skiria žaidimams – net 70 jų savo kūrinius tobulina šioje srityje. Kitus 30 procentų pasiima treniruočių ir mokslo programos.

Įdomu ir tai, jog kūrėjai prognozuoja, jog virtualios realybės technologija ateinančiais metais praras savo žavesį, o papildyta realybė atvirkščiai, vis tobulės. Daugelis mano, jog ilgalaikėje perspektyvoje, AR bus žymiai populiaresnė.

Komentuok su Facebook

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *