Virtualios relaybės mokslinis tyrimas

Virtuali realybė – vis dar gana jaunas ir naujas reiškinys, ne itin paliestas mokslininkių rankų. Tačiau pamažu tai keičiasi ir vis atsiranda intriguojančių, įdomių tyrimų.

Vieną jų atliko Kopenhagos universiteto profesorius Guido Makransky, kuris dar nuo 2014 metų stengiasi į VR pažvelgti mokslininko akimis. Vyriškis labiausiai koncentruojasi į pažintinį ir emocinį mokymosi procesą.

Paskutinės savo studijos metu mokslininkas pasitelkė 66 savo studentus, kurių pusė buvo merginos, o kita pusė – vaikinai. G.Makransky pastebėjo vieną įdomią tendenciją – šios lytis gana skirtingai mokosi virtualioje realybėje.

Pasirodo, jog merginos geriausiai informaciją įsimena ir kažko išmoksta iš virtualioje realybėje esančios moters Marie, kuri panaši į įprastą mokslininkę. Tuo tarpu vaikinai teoriją geriausiai perprato tuomet, kai ją aiškino ore skraidantis robotas.

Virtualios realybės tyrimas

„Gavome iš ties intriguojančius rezultatus. Pasirodo, jog vaikinai geriausiai susikoncentruoja į užduotis tada, kai mato ne tradicinį dėstytoją, o robotą arba droną. Gali būti, jog tai susiję su psichologija – berniukai dažnai nori būti superherojais, dažniau žaidžia kompiuterinius žaidimus, todėl pasąmonėje nori labiau tikėti išskirtinėmis būtybėmis“, apie mokslinį darbą kalbėjo Guido Makransky.

Komentuok su Facebook

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *